tisdag 11 mars 2008

Det var på gärsgårn.....

Uhh...Det var nog inte bara doktorn som svettades & våndades i helgen ang. Amy Diamonds vara eller icke vara i melodifestivalen. Skulle arbetstillståndet bli klart i tid ?? Nu tar i alla fall Amys pappa , Sten Diamond ( dajmond ) bladet från munnen...Vi skulle ha skickat in vårt tillstånd till SVT. Min fru, Märta Diamond ( dajmond) brukar vanligtvis handha pappersexcersisen men eftersom hon var bortrest fick jag ta tag i det. Men i all hast så tog jag fel blankett, det blev lovlappen ( ang påskovet ) till barnomsorgen som SVT nu istället fick ta del av. Men nu känns det skönt att det äntligen är över. Både SVT & de anställda på " Kotten " har fått mina skriftliga ursäkter. Jag funderar på att använda dessa erfarenheter till en " Mats Ronander " inspirerad blues som går under arbetsnamnet " God Man ". Inget ont som har nå gött med sig avslutar, pappa Diamond ( dajmond ).

till next time, simma lugnt....

Inga kommentarer: