onsdag 1 oktober 2008

Den sängliggande dr.soda..




Ja då var det dags igen då..Alltid i början på höstterminen åker man på den sedvanliga förkylningen. Det är segt i både kropp & själ för sodan..Granä en kompis till mig har sett denna snubbe ett antal gånger ( inte råttan..utan bifogad länk). Såg Mr.Emmanuel av en händelse på burken i går, Luuk intervjuade Janne Josefsson , som var begistrad över Tommys spel. Roligt att torpeden Josefsson uppskattar denna typ av musik, man skulle kanske kunna tro att karln bara lyssnar på Nationalteatern dagarna i ända pga av hans rättspatos och härkomst. Men så är icke fallet. Jag hade chansen att se Tommy i Falun för ca ett år sen, men det bommade jag. Jag tröstar mig själv med denna gitarrboogie. Makalöst bra, lekfullt, tekniskt, humoristiskt och lite oväntade ackordbyten i bland..Nej tillbaks till soffan...Rock on !

http://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo

Inga kommentarer: