måndag 18 februari 2008

Budgivningen har börjat.....


Enligt vad doktorn erfar så har redan " eldgivningen " börjat ang försäljningen av " Wilden ". Den lokale oljemagnaten D.Sunebäck har redan , utan att tagit kontakt med vare sig " chicken george eller hans mamma, pumpat in en mille i förskott. Rena kaffe-pengar för åselbys lokale miljardär. Om jag tar över blir det " gött mos " på menyn och synt-band på scen säger Kung Sune ( som han gärna vill kalla sig ). En annan intressent skymtar också i kuliserna, B.Andersen mer känd som " danskjäveln på rätt sida stan". Det finns nämligen en annan person, med samma namn, av dansk härkomst i Kvarnsveden.- Om jag tar över kommer jag att satsa på en lite mer kvalitativ & smalare underhållning. Jag tycker att nöjesutbudet i borlänge är rena kulturskymingen säger Benny, smått förkyld via telefon. Jag kommer att erbjuda ett tämligen unikt nöjeskoncept, jag kan tyvärr inte avslöja för mycket mer än att vi kommer att bla.visa fotboll på storbild, karaoke, coverband. Jag har också planer på att införa nåt jag valt att kalla för " happy hour ", men eftersom konceptet är så nytt kanske jag skall avvakta lite. Borlänge är ju en bruksstad, konservativ är bara förnamnet. Så jag får skynda långsamt....
Det kommer att bli intressant att följa utvecklingen ang. Åselbys nöjesmetropol NO 1: WILDEN!
Lägg in ett bud du med på länken nedan....
Till next time, simma lugnt...

Inga kommentarer: