onsdag 12 november 2008

Dr.smoketomuch..


Regntunga skyar i Åselby, fukten ligger som en våt skinnjacka över nejderna. Kanske låter det pittoreskt och en smula romantiskt för vissa, för andra som mig ställer det till grava problem. Min livskvalite sjunker i takt med barometern, mina rökverk blir förstörda ! Måste införskaffa ett dylikt paraply som synes på den översta notisen. Då kan man bjuda upp Ginger Rogers till dans, I´m smoking in the rain, just smoking...För de som vill dansa efter Careys pipa så finns det bara ett alternativ, Borkum Riff...


3 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hallå där, kul att träffas...:)här har du mina nya adress om du vill ha lite inredningstips...*s*

Kram Linda

Dr.Soda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Dr.Soda sa...

Halloj ! Kul att du är tillbaks på blogg-banan ! Ja om någon behöver inredningstips så är det väl undertecknad, det enda jag kan reda till är en rejäl gräddsås..hi..hi..Blir det för jobbigt med kommentarer & stressen att svara så får du gärna låna min sida..hi.hi..Här lyser inäggen med sin frånvaro. Lugnt & skönt." ler "
Ha det bra..