torsdag 9 juli 2009

Jag är nog inte som alla andra män...

- Jag gillar denna " ryssvärme " som består av idel regn
- Jag gillar att psykologisera och filosofera över relationer och andra väsentligheter
- Jag skriver " obskyr " instrumentalmusik med inslag av folkmusik, jazz, blues osv..
- Jag uppskattar filmer med regissörer som andra har svårt att uttala namnet på
- Jag har skrivit en A-uppsats i sociologi varför det är så ont om män inom barnomsorgen
- Jag har friat till skådespelerskan Pia Johansson
- Jag tycker inte att vitt vin & räkor är höjden av romantik
- Jag tycker att coverband som spelar ännu en Creedence är djävulens påfund
- Jag är totalt ointresserad av motorer och bilar
- Jag skrev tre kortnoveller och blev publicerad i Dalarnas författarförbunds blåa pamflett,
allt detta bara för att imponera på en tjej som var med
- Jag har spelat in en Lars Noren pastisch med ett ex, kallad " scener vid ett köksbord "
- Jag har skämtsamt erbjudit mina tjänster som gigolo till en kvinna, andvändandes
Arbetsförmedlingens blanketter
- Jag föredrar en fika framför ett " one night stand "
- Jag tycker att den stereotypa könsbilden borde ligga i malpåse...

- Kort sagt jag är nog inte som alla andra män -


2 kommentarer:

Mia sa...

Det ska du vara stolt och glad för..hihi..

Dr.Soda sa...

Efter ditt inlägg blir jag det, he..he..Fast även solen har fläckar. När topptipset kommer fram blir det solförmörkelse i Åselby.