lördag 17 januari 2009

Hats off to Soda...

Jaa..man är inte sämre än att man sätter sig och kör pekfingervalsen en lördagskväll för er i allmänhet och mig i synnerhet. Hipp..hipp.. för doktorn. Har precis gått in på ett nytt månvarv i mitt liv, och jag är inte sämre manschauvinist än att jag hyllar mig Me, Myself and I !!

Jag vad finns att förtälja ? Jo Åshöjdens BK på dvd lämnar ingen ledsen..Vuxna män i pyjamas som läser spindelmannen och dricker loranga på helgerna till ett uselt coverband. Björn Nordkvist förmanar alla spelare som Moses med stentavlorna att träna på tekniken ( 20 tillslag till hösten). Göran Ragnerstam drar kniv i första avsnittet med en svart kalufs som påminner om min egen när min man var att räkna med. På statistfronten syns bla " Sten- Taxi ", känd från Fillip & Fredrik, på en långbänk med spritpavan i högsta hugg ( föga övertygande varken som alkis eller skådis )..I cameoroller syns Tore Cervin ( Malmö FF ) och Mikael Rönnberg ( Hammarby ). Den senare med snygga mustascher i Harry Reems i anda...4 stetoskop av fem delas ut av doktorn...

Inga kommentarer: