fredag 18 september 2009

Absolut förfest..

Ja det har kommit många spörsmål via mejl hur mina " events " brukar te sig i min penthouse-etta. Många vill komma, men få är kallade. Jag är den perfekte värden, skrider oftast omkring i mysrocken blossandes på en pipa med Borkum Riff. Gästerna står i fokus och skulle någon bli psykotisk eller neurotisk står jag naturligtvis till hans med div medikament eller kognitiv beteende terapi som plåster på såren. Jag brukar även boka in det senaste i pop-svängen för de som är sugna att dra en sula på parketten. Ibland sänder vi även live i lokal-tv. Ja det närmaste man kan komma mina tillställningar torde väl ändå vara detta klipp...http://www.youtube.com/watch?v=j9KCYcWfhBU

So long see you honeys...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Upp i dagen! Det enda som saknas i klippet är tipspromenaden!

Dr.Soda sa...

He..he..Helt korrekt iaktagelse. Får köra en ny promendad till 50-års kalaset. Bara 7,5 år kvar, håll ut så länge. Rock on !