tisdag 1 september 2009

Guldkorn på spotifye...

Made in Sweden med Tommy Körberg, en riktig godbit. Lyssna på första låten " Pop-Poem ", det närmaste 70-tals hårdrock Tommy har kommit i sin karriär. Som en svensk variant på Glenn Hughes ( Stevie Wonder). I en gammal intervju rankade han sånginsatsen som en av de bästa i hans långa karriär. Så sant, så sant. Man blir lika tagen varenda gång. Lyssna även av " the girl of the dawn " med Solar Plexus. Här lutar det mer åt David Coverdale, Paul Rodgers hållet...http://open.spotify.com/user/dr.soda/playlist/6XgVt6anUCml1UgEbTDpkf

2 kommentarer:

Hagbacken sa...

Fick jag inget svar på mitt sms? :(

Dr.Soda sa...

Halloj...Jag använder nästan aldrig mobilen. Kör mest internet & stationär telefon. Men då får jag ta mig samman och köpa ett kontantkort senare idag. Simma lugnt så länge..