lördag 28 mars 2009

På magfronten intet nytt..

Min magmedicin som hållit mig flytande i två år har nu helt plötsligt slutat att fungera. Om det är tillfälligt och kanske beror på en övergående maginfluensa som gör att jag inte kan ta upp den verkningsfulla substansen som sig bör lär väl visa sig framöver. Jag tar timeout från bloggen tills jag är återställd. Men jag lämnar er med en liten trailer för en synnerligen intressant intervjuserie. Har själv tänkt i dessa banor som Rick beskriver i trailern. Nu slipper man höra frågorna, från alla sunkiga Classic-Rock journalister, som vi hört till leda och redan vet svaret på. Äntligen lite vyer från ett annat perspektiv, mumma för oss musiker & andra genuint musikintresserade. Rick Wakeman besitter både den brittiska ädla humorn och kunnandet. Arister som Ian Anderson, Brian May, Snowy White, Rod Argent & sist men inte minst en gammal rival till Rick, Jon Lord porträtteras.
http://www.youtube.com/watch?v=LLZP2asrZug

See you when i see you...

Inga kommentarer: