söndag 7 december 2008

Doktorn tar paus..

I bland känner man för att starta upp en alternativblogg där man kan spy ur sig saker, just nu känner jag starkt för det. Jag tar i alla fall en paus från beska droppar en stund. Det har sina orsaker, kvinnor råkar vara en anledning. Konstigt va ? Dagens ros delar jag ut till Z ! Hade nöjet att se vår mästerfotograf på lokal i går. En mycket trevlig karl som myntat uttrycket bloggmaffian. Känns skönt att få vara medlem i ett sådant trevligt sällskap.
Simma lugnt...

4 kommentarer:

Peter sa...

Reform vill vara vän med både Watertouch och Flight på Myspace! Gör Sodas bloggopaus till en kort sådan!

Dr.Soda sa...

Vänskapens skall ordnas och planerna är att jag skall vila mina grå hjärnceller denna vecka och förhoppningsvis redan återkomma till helgen. Man tackar för stödet..Rock on !

Peter sa...

Under tiden tycker jag du ska hänvisa dina läsare hit:
http://www.drsoda.com/

Dr.Soda sa...

Ha..ha..Det var riktigt roligt.ha.ha..Det var för bra för att vara sant, att man skulle ha ensamrätt på epitetet Dr.Soda. Southern comfort tee & jack daniels coffee..hi..hi My kind of soda ! Skall lägga upp den här på bloggen när jag laddat batterierna.