fredag 12 december 2008

Expedition Åsa..



Äntligen ! Nu har den kommit, min nya penisförlängare hemkörd & inkörd från Bil-Mats i Björbo. Min bluesmobil komplett med direktinsprutning och fyra förgasare. Nu blir det endast växelspaken i ett läge, R som i racing ! Och vart skall doktorn styra sina extremiteter denna gång ? Jo ut på vägarna, the country roads skall leda mig till Dr.Åsa. Varför detta intresse för en tidigare Robinsson deltagare ? Jo det skall herrn berätta. Förra veckan fick jag ta del av denna fräcka historia. Enligt min källa, en rörmokare, hade hans kolleger varit på konferens på ett hotell i Mellansverige. Efter en lång dag på skolbänken drog de sig tillbaks för kvällen. När de alla gick in till sitt kunde de inte låta bli att notera att Dr.Åsa med bihang ( en karl ) inkvarterade sig i ett närliggande rum. Rörmokaren med rummet intill " the doctor of love " var rejält pömsig och såg fram emot ett besök av John Blund. Men när nästan alla får var räknade hörde han en kvinnlig stämma utbryta: Slå mig på fittan, slå mig....Vad han tyckte om själva formuleringen ang älskogen intill framår ej av min källa. Nåväl, han tyckte det var lite skoj med en Tv-kändis som var högljudd i sänghalmen. Något att berätta för polarna hemma. Men efter ett tag var det inte lika kul längre..Slå mig på fittan, slå mig...upprepades gång på gång på gång. Till slut fick han nog, helt sonika klev vår rörmokare upp ur slafen och gick och knackade på hos det älskande paret och levererade denna " oneliner " : Slå na på fittan nu då , så vi får sova någon gång !
Jag är i skrivande stund i akut behov av en doktor i allmänhet, och Dr.Åsa i synnerhet. Jag låter detta tungung illustrera min längtan... http://open.spotify.com/user/dr.soda/playlist/3a6G3aKepE4IBOGapmlBKg


Inga kommentarer: